tisdag 9 augusti 2011

kollegor!

Jag har börjat jobba igen. Efter tre veckors semester. Visst det är lite ångest att semestern är slut, men mest känns det bra. Bra att kunna komma igång med bra rutiner igen. Fasta tider.
Och vet ni.... jag älskar mitt jobb! Jag är omringad av fantastiska kollegor. Utan deras otroliga tålamod med mig, deras stöd och deras livsglädje skulle jag inte älska mitt jobb.
Vi delar inte bara arbetsplats. Vi delar liv och allt vad det innebär. Glädje, sorg, minnen, idéer, brister och talanger. För visst är vi olika, men på nå't sätt funkar det ändå. Vi är som många olika färger på samma palett och tillsammans bildar vi en underbar Regnbåge!! 

Jag är så lyckligt lottad och otroligt tacksam!!!!

Resten av det som gör mitt jobb så bra, BARNEN, det tar vi en annan gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar