söndag 9 september 2012

summering av sommaren!

I början av juni skrev jag en lista med önskningar för den kommande sommaren. Några punkter som jag ville få ut av just årets sommar. Nu är sommarens 100 dagar slut och hösten är verkligen i antågande. Nu är det dags att än en gång titta på min lista och utvärdera...

Av 14 punkter/önskningar har jag faktiskt lyckats uppfylla över hälften. Några är väl lite sådär halvuppfyllda, men jag räknar dem ändå. Ja, och så finns det några som inte alls blivit av. Man kan inte lyckas jämt. Oavsett vilket så måste jag säga att min sommar har varit fantastisk. Jag har upplevt massor. Jag har njutit. Jag har fått massor gjort. Jag ser tillbaka på de 100 dagarna med glädje.

Så visst, sommaren kanske inte har varit den bästa vädermässigt, men för mig har den varit en av de bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar