måndag 13 augusti 2012

dagboken!

Jag skrev ju en önskelista för sommaren. På den stod det att jag skulle vara ikapp mig i dagboken.

Jag gillar att skriva dagbok. Men jag är en periodare. Ibland skriver jag ofta och mycket, men ibland kan det gå långt mellan inläggen. Jag gillar att gå tillbaka till gamla dagböcker och läsa mina tankar och känslor då. Det är ett sätt för mig att minnas tillbaka. Och så kan jag se min egen utveckling. Ibland kan jag tvivla på att jag utvecklas, men då jag läser mina dagböcker ser jag att jag faktiskt gör det.
Ja, och så kan jag få återuppleva trevliga minnen.

Men som sagt, jag var inte ikapp och jag är det fortfarande inte. Då jag satte upp målet på önskelistan var mitt senaste besök i dagboken den 3 april 2011.... det är ett tag sen. Men idag har jag iallafall kommit in i 2012! Så nu är det bara 7 månader kvar att summera ihop. Det klarar jag lätt på de ca 28 dagar som är kvar på denna sommaren!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar