lördag 25 augusti 2012

frånvaro!

Jag vill be om ursäkt för min långvariga frånvaro. Luften gick liksom ur mig då jag blev lite sjuk. Det är många av de 100 sommardagarna som bara försvann sådär. Men nu är jag tillbaka. Och jag vill att ni ska veta att trots frånvaro här, har jag upplevt många glädjestunder.

Jag har skrattat med min familj. Jag har njutit av naturens underverk. Jag har frossat i underbart goda bullar. Jag har svalkat mig med hemmagjord milkshake. Jag har övat på min engelska. Jag har ätit middag med goda vänner. Jag har så smått börjat bli klar med badrummet. Jag har ätit glass. Jag har skrivit ännu mer i dagboken. Jag har spelat lite munspel. Jag har ätit mer blåbärspaj. Jag har spelat, lekt och pusslat. Jag har jobbat. Jag har sovit.

Tänk vad mycket jag har hunnit med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar