lördag 1 december 2012

ny månad! nya tag!

Jag vet att jag har varit väldigt frånvarande här på bloggen i november. Jag har liksom inte haft någon lust att skriva och ärligt talat så har väl inte november varit min mest produktiva månad alls.

Men nu, gott folk, är det december. Den första, för att vara exakt. Månaden som är fylld av hemligheter, fin musik, glada människor, pyssel, ljus och en massa mer.
Dessa 24, ja kanske snarare 23, dagar före jul tänkte jag försöka sprida lite godhet omkring mig. Lite extra godhet. Även till människor jag inte känner. Jag tänkte också att ni skulle få följa mig i mina små handlingar av vänlighet.

Idag har jag skottat snö hos en underbart livsglad människa. Jag kände henne inte alls imorse, men nu känner jag henne litegrann. Det är härligt med goda möten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar