måndag 2 juli 2012

grattis till mig!

Idag fyller jag år!! Många år!! Men vår städerska på jobbet tycker inte jag ska avslöja hur många, för jag ser inte så gammal ut... Det känns bra att få höra!
Jag älskar att fylla år! Jag älskar paket! Jag älskar det där extra skimret som finns på min födelsedag! Trots att jag inte är ett barn längre. Jag tror aldrig jag kommer växa ifrån det!

Just idag blev det inte så många paket. Inte så många överraskningar. Men jag har haft en bra dag ändå. Jag har fått kramar. Fina ord. Fin sång. Blommor. Choklad. Och lite till. Jag har bjudit på middag också. Med den obligatoriska jordgubbstårtan!!! Jag kan inte fira min födelsedag utan jordgubbstårta! Det hör liksom till!

Jag är tacksam för att jag föddes idag, för ganska många år sen. I ett fantastiskt land. I en fantastisk tid. Till en fantastisk familj. Livet går upp och ner och trots allt är jag glad för att jag är jag. Med alla mina fel och brister. Men också med det jag har som är bra. Båda sidor gör mig till Bella. Och just nu är mitt liv vackert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar